Infostanu naloženo da izmeni politiku objedinjene naplate

Izvor: Press, 17.Avg.2016, 15:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Infostanu naloženo da izmeni politiku objedinjene naplate

Savet Komisije za zaštitu konkurencije naložio je JKP Infostan Tehnologiji da trajno izmeni svoju poslovnu politiku, između ostalog da bez saglasnosti građana ne može da uvrsti nove komercijalne usluge na svojim računima.
Foto Tanjug
Kako se navodi u saopštenju Komisije postupak, koji je pokrenut 26. oktobra prošle godine, je prekinut i biće nastavljen ukoliko u naredne tri godine Infostan >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << ne bude postupao po nalozima Komisije.
Tom preduzeću naloženo je da trajno izmeni svoju poslovnu politiku tako što će ulistavanje novih komercijalnih usluga vršiti ili na osnovu pisane saglasnosti građana Beograda koji su u sistemu objedinjene naplate komunalnih usluga ili obaveštenjem korisniku da će uplatom posebne uplatnice dati saglasnost za ulistavanje te stavke na račun Infostana.
Naloženo je i da izlistavanje stavki sa računa sistema objedinjene naplate vrši na zahtev korisnika koji su u sistemu objedinjene naplate komunalnih usluga, uz obavezu da na svojim šalterima primi svaki pisani zahtev za izlistavanje komercijalne stavke sa računa, istu stavku izlista od sledećeg računa i o tome obavesti davaoca konkretne usluge
Infostan društvima za osiguranje ne sme da daje izdvojene informacije o korisnicima koji nisu osigurani. U izvršenju te obaveze dozvoljena je mogućnost pružanja informacija o korisnicima koji su već osigurani kod tog konkretnog osiguravača.
Infostan je obavezan da objavi na internet stranici svaku novu mogućnost ulistavanja novih stavki, sa detaljnim objašnjenjima korisnicima.
Preduzeću JKP Infostan Tehnologije je naloženo da u naredne tri godine dostavlja Komisiji na uvid svaki sledeći ugovor koji bude zaključen sa nekom trećom stranom zainteresovanom za korišćenje komercijalnih uslova Infostana, uz zahtev za davanje mišljenja.
Kako se navodi u saopštenju, Savet Komisije je odluku o prekidu postupka doneo ceneći da se usvojenim merama u potpunosti otklanja opasnost da se na tržištu nastave radnje koje su dovele do osnovane pretpostavke povrede konkurencije, a na osnovu koje je i pokrenut postupak po službenoj dužnosti.
Oktobra prošle godine korisnici Infostana u Beogradu dobili su račune uvećane za 200 dinara na ime osiguranja domaćinstva, a kako je tada objašnjeno u preduzeću reč je bila o neobavezujućoj ponudi Đenerali osiguranja Srbija građanima da osiguraju domaćinstvo i stvari u njemu.
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali dao je tada nalog Infostanu da se hitno sa računa ukloni stavka "osiguranje domaćinstva".
 
 


Nastavak na Press...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.