
Izvor: Blic, 22.Maj.2014, 19:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Gugl" prestigao "Epl" kao najvredniji brend
Bitka između kompanija Google i Apple se vodi na svim frontovima, od proizvoda, preko marketinga pa sve do pravnih gde su česte tužbe. Ipak, Google je uspeo da prestigne Apple u jednom segmentu - najvrednija firma na svetu.
Naime, istraživanje marketinške agencije Millward Brown pokazalo je da je Google postao najvredniji brend ove godine. Titulu je preuzeo upravo od najvećeg konkurenta kompanije Apple koja je bila na prvom mestu protekle tri godine.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Blic <<
Vrednost brenda Google iznosi 158,8 miliona dolara što je porast od 40 odsto u odnosu na proteklu godinu, dok je Apple spao za 20 odsto na 147,8 miliona dolara.
Analitičari ističu da se to dogodilo jer Apple više nema inovacija sa svojim proizvodima kao što je to do sada bio slučaj. Sa druge strane Google konstatno prikazuje nove uređaje na svim poljima.
U top pet najvrednijih brendova nalaze se još IBM, Microsoft i McDonald's.
Najčitanije SADA:
Pogledaj vesti o: Apple