
Izvor: Beta OMS, 29.Nov.2022, 14:42
Erste Grupa prenosi duh predstojećih praznika
Reklamni spot #verujupraznike ističe zajedništvo kao najbolji odgovor svima onima koji bi da ukradu prazničnu radost.Prethodna četiri praznična reklamna spota Erste Grupe zabeležila preko 225 miliona pregleda i osvojila 25 nagrada.Za 24 sata novi reklamni spot već zabeležio preko milion pregleda.Erste Grupa objavila je svoj animirani praznični reklamni spot za 2022. godinu – #verujupraznike. Nastavljajući uspeh prethodnih prazničnih reklama, najnovija animacija ove godine dotiče veliki izazov sa kojim se svi suočavamo – energetsku krizu. Međusobna podrška i želja za zajedništvom nas sve inspirišu da još više otvorimo srca jedni za druge, jasna je poruka nove reklame.Sa preko 225 miliona pregleda u prethodne četiri godine, praznične reklame Erste Grupe svrstale su ovu bankarsku grupaciju sa sedištem u Beču među najuspešnije svetske brendove kada je reč o prazničnim kampanjama.Pogledajte reklamni spot #verujupraznike na sajtu Erste Banke, kao i na Fejsbuku i YouTube kanalu.„Ovogodišnji reklamni spot bavi se svima nama i izazovima sa kojima se kao društvo trenutno suočavamo. U izazovnim vremenima snažne zajednice su upravo one u kojima ljudi pomažu jedni drugima. I to je ono što želimo da istaknemo porukom #verujupraznike. Zajedništvo čini suštinu praznika“, objašnjava Mario Štadler, direktor Brend komunikacija Erste Grupe.Praznici su ove godine drugačiji nego ranije U fokusu nove praznične ...