Da li su poslednje poruke u kampanji ključne?

Izvor: RTS, 30.Mar.2017, 08:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Da li su poslednje poruke u kampanji ključne?

U ponoć počinje izborna tišina i prestaje kampanja predsedničkih kandidata za predstojeće izbore. Nema pravila da li su poslednje poruke u kampanji ključne i da li baš one pomažu biračima da se odluče. Jedno je sigurno, koliko god da je kampanja kratka, malo tišine svima prija.
Španci svoju izbornu ćutnju zovu dan za razmišljanje. Građani Srbije imaju dovoljno vremena da se pored >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << toga i odmore. Za odluku - za koga glasati imaju još 48 sati i nedelju do zatvaranja birališta.

Ovaj put, međutim,političari su imali uslovno rečeno i malo vremena da ubeđuju birače. Kanadskim političarima na raspolaganju je bilo čak 78 dana za kampanju. Srpskim, iako je zakonski dozvoljeno 60, dvostruko manje.
"Mislim da je na početku bila najjača kampanja kod pojedinih kandata, koji su imali novca i snage da pokrenu priču i oni su bili najvidljiviji. Suština ove kampanje, ne samo da je bila najkraća, bila je najinventivnija, i imala je najviše promašaja do sada", kaže stručnjak za komunikacije Igor Avžner.
U Srbiji političari ćute najduže u poređenju sa regionom. Internet, ipak, nije gluva soba. Iako smo daleko od Amerike, gde je recimo jedan tvit političara tokom kampanje za sat objavljen čak 2.000 puta, mrežu su prepoznali i ovdašnji kandidati, jer internet koristi dve trećine građana.
"Internet je korišćen kod pojedinaca kao odskočna daska da bi došli do mejnstrim medija. Mnogo je jefitinije a kroz pojavljivanje na društvenim mrežama su ulazili u štampane i elektronske medije. Ja mislim da tišina već godinama ne postoji, imate stranačke akticviste koji kucaju besomučno na vrata i za vreme tišine", kaže Igor Avžner.
Ako čitate zakon, od ponoći nećete čuti ni videti javne skupove, spotove, propagandni materijal 50 metara od biračkih mesta. Za kršenje propisa kazna je od 100.000 do 600.000 dinara.
Pogledaj vesti o: Izbori

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

Predizborna tišina – odmor od obećanja, slogana, parola

Izvor: RTS, 30.Mar.2017

U ponoć je počela predizborna tišina, čime je ujedno i završena kampanja za izbore za predsednika Srbije. Tokom izborne tišine zabranjeni su propaganda sa tom tematikom, javni skupovi i procene izbornih rezultata. REM ima pravo da opomene emitere koji su u obavezi da o tome obaveste javnost....

Nastavak na RTS...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.