Čitač naduvao račune za struju?

Izvor: Večernje novosti, 23.Feb.2017, 19:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Čitač naduvao račune za struju?

Potrošači opsedaju šaltere za reklamaciju u Elektrodistribuciji u Čačku. Jednog meseca stigne da se plati 400, drugog 8.000 dinara, žale se Čačani ŠALTERI za reklamaciju u čačanskoj Elektrodistribuciji ovih dana prepuni su nezadovoljnih potrošača, koji se žale na ogromne račune za struju, posebno za poslednja dva meseca, ali i na još dosta nelogičnosti, zbog kojih sumnjaju da su oštećeni. Najveći problem, ističu Čačani, su popisivači, koji struju popisuju >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << "kako im i kada im god padne na pamet".Jedna od gnevnih potrošača je Ljiljana Orašanin iz Zablaća, koja ističe da joj već duže vreme na kućnu adresu stižu računi ispisani proizvoljno, odnosno, bez očitavanja strujomera.- Jedan mesec mi stigne da platim 400, drugi da platim 8.000 dinara, jer sam ušla u višu zonu, kada je struja drastično skuplja. Zato moram uvek da dolazim i da reklamiram račun. Problem je što nam struju ne popisuju. Zvala sam uporno na brojeve telefona, neće da se jave. To nije slučaj samo sa mnom, već i sa mojim komšijama - rekla nam je Ljiljana. - Ovo je krajnji bezobrazluk.Slobodan Simović iz Konjevića kaže da su nevolje počele odmah posle poplava 2014. godine, kada su strujomeri iz kuća izmešteni na ulične bandere.Sada niko ne zna da popisuje te strujomere. Prvo sam dva meseca imao potrošnju "nula". To je nemoguće. Reagovao sam i tada, a i sada kada mi je stiglo da sam potrošio skoro 150 kilovata više u odnosu na prethodni mesec, što je nemoguće, jer isto koristim struju, a grejem se na drva - kazao nam je Slobodan.RAZGOVOR SA SEKRETARICOM PRILIKOM razgovora sa potrošačima u zgradi ED, sekretarica jednog od direktora nadležnog za reklamacije, našem novinaru se obratila rečima: "Otkud vam dozvola da ovde pričate sa ljudima? Mogu da pozovem obezbeđenje da vas izbaci iz zgrade"...Čačani se žale da popisivači ne obilaze domaćinstva prvog u mesecu, već kada stignu, pa čak i do desetog. Ima slučajeva u naselju Spomen-park, gde su potrošači dobijali po dva obračuna za isti mesec. Ljudi su u čudu, jer ne znaju koji račun treba da plate, posebno što se u jednom navodi da je strujomer očitan, a na drugom da je neočitan.U čačanskoj Elektrodistribuciji nisu bili raspoloženi za razgovor sa novinarima, navodeći da za to nemaju dozvolu. Nezvanično smo saznali da su problemi nastali prilikom angažovanja agencija za popisivanje struje, koji nisu odradili valjano i do kraja posao, pa su naknadno morali radnici ED da idu i odrade posao do kraja.

Nastavak na Večernje novosti...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Građani Srbije tvrde da i dalje plaćaju nerealno visoke račune za struju!

Izvor: BKTV News, 23.Feb.2017

Potrošači opsedaju šaltere za reklamaciju u Elektrodistribuciji u Čačku. Jednog meseca stigne da se plati 400, drugog 8.000 dinara, žale se Čačani..Šalteri za reklamaciju u čačanskoj Elektrodistribuciji ovih dana prepuni su nezadovoljnih potrošača, koji se žale na ogromne račune za struju,...

Nastavak na BKTV News...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.