Izvor: B92, 27.Dec.2019, 18:47 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Beograđani će za sve probleme zvati jedan broj
Javna komunalna preduzeća u Beogradu više neće imati svoje kol-centre, već će postojati centralizovani kol-centar.
Za svaki problem u gradu građani će zvati jedan jedini broj.
To su danas odlučili odbornici Skupštine grada Beograda usvajanjem informacije o aktivnostima u cilju organizovanja objedinjenog pozivnog centra Grada Beograda.
"Tako ćemo saznati na šta se gradjani žale, koliko su brzo dobili odgovor na postavljeno pitanje i da li su pojedina >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << preduzeća dostavila odgovor na vreme. Na osnovu tih informacija, postojaće i sankcije za preduzeća", rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.
Naveo je da će jedinstveni kol-centar biti pod upravom Sekretarijata za poslove odbrane, vanrednih situacija, komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima.