Izvor: RTS, 20.Dec.2015, 17:56 (ažurirano 02.Apr.2020.)
BIRODI: Obesmišljena ideja projektnog finansiranja medija
Nevladina organizacija Biro za društvena istraživanja iz Beograda ocenila je da rezultati konkursa u Novom Pazaru ukazuju na "medijski klijentizam" i obesmišljavanje ideje projektnog finansiranja medijskih sadržaja.
Biro za društvena istraživanja (BIRODI) je u saopštenju naveo da je tročlana komisija u Novom Pazaru, umesto u finansiranje medijskih sadržaja, sredstva dodelila medijima čiji su vlasnici >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << ili suvlasnici lokalni funkcioneri.
"Naime, televizija Novi Pazar u kojoj je jedan od suvlasnika Muzafer Dragulovčanin, pomoćnik gradonačelnika Novog Pazara, dobila je skoro 90 odsto odobrenih sredstava. Na drugom mestu je televizija Jedinstvo, čiji je vlasnik i direktor Šerif Marukić, potpredsednik Skupštine Grada", navela je ta organizacija.
Kako je ocenio BIRODI, na integritet odluke Stručne komisije senku bacaju činjenice da je iako je odlučivala o trogodišnjim ugovorima imala samo tri člana, kao i da je članica komisije bila Hana Salihagić, zaposlena u Odeljenju za informisanje Grada Novog Pazara.
"Time je samo pojačana sumnja u integritet lokalne samouprave koju je BIRODI zabeležio u istraživanju stavova građana, kada su gradonačenik i direktori javnih preduzeća prepoznati kao oni koji stvaraju korupciju u Novom Pazaru", navodi se u saopštenju.