60 novih kamera na beogradskim ulicama

Izvor: Prva.rs, 26.Dec.2017, 17:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

60 novih kamera na beogradskim ulicama

Kako nam kažu u Ministarstvu unutrašnjih poslova te kamere nisu deo njihovog sistema, već je grad nadležan za njih.
Vesić je naveo i da je osnovano novo javno preduzeće ”Putevi Beograd”, kao naslednik Direkcije za puteve, a koje će imati zadatak da “reši problem kopanja bez plana po beogradskim ulicama”.
Gradski menadžer Goran Vesić najavio je i nastavak izgradnje biciklističkih staza koje, prema planu, u narednih deset godina treba da pokrivaju 120 kilometara u Beogradu.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Prva.rs << /> “Beograd je grad koji se ubrzano razvija, s tim da je u poslednje tri godine promenjen pravac razvoja. Beograd se u poslednjih 150 godina širio ka periferiji, a sada se spušta ka rekama u skladu sa trendovima koji se dešavaju u modernim metropolama Evrope. To je tendencija razvoja koja će biti u srpskoj prestonici u narednih nekoliko decenija. Pored Beograda na vodi, preko puta u Bloku 18 planira se izgradnja novog naselja, takođe na desnoj obali Save izgradnja naselja na Makiškom polju, kao Trećeg Beograda između Pupinovog i Pančevačkog mosta, kao i izgradnja celog prostora od Pančevačkog mosta do Beograda na vodi preko puta reke. A sve te promene prate i razvoj, samim tim i bezbednost saobraćaja”, rekao je Vesić, saopštila je gradska uprava.
Osim toga, on je naveo da se na beogradskim ulicama svakog meseca registruje 4.000 novih automobila, dok će ih samo ove godine biti slizu 50.000.
“Očekuje se izmeštenje autobuske stanice na Novi Beograd, dok će Stari savski most biti zamenjen novim. Planira se izgradnja tunela koji će da spoji obale Save i Dunava, a kretaće se trasom ispod Bulevara despota Stefana. Takođe, mora da se radi tunel ispod Topčiderskog brda kako bi u funkciju bio stavljen drugi krak Mosta na Adi i cela petlja preko Rakovice bila spojena sa naseljem Vidokovac, dok je već spojen Tošin bunar sa Mostom na Adi”, rekao je Vesić.
Vesić je istakao da je "Beograd-put" uradio nove trotoare na 11.000 kvadratnih metara što je posebno važno, kako je rekao, za bezbednost dece u saobraćaju.
Prema njegovim rečima, plan da se do kraja mandata ove gradske vlasti bezbednosno pokriju odgovarajućom signalizacijom sve zone škola u Beogradu.
Gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović je istakao da je broj poginulih na ulicama grada od 2006. do 2016. prepolovljen.
"Cilj je da se u 2018. godini taj broj spusti ispod 100 nastradalih, a krajnji cilj je da nijedna osoba ne izgubi život u saobraćaju", istakao je Rafailović
Strategiju za bezbednost saobraćaja izradio Saobraćajni fakultet u Beogradu sa profesorom Krstom Lipovcem na čelu.
Izvor: b92, beta

Nastavak na Prva.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Prva.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Prva.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.