Većina stranaka za skromnu kampanju

Izvor: Press, 11.Feb.2014, 19:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Većina stranaka za skromnu kampanju

Za to vreme stranke i koalicije uveliko rade na osmišljavanju slogana kako bi privukli birače da 16. marta zaokruže baš njihovu izbornu listu, ali za sada, kako je pokazala Tanjugova anketa među strankama, samo su DSS i URS bile spremne da otkriju slogane sa kojima će pred građane.

Naprednjaci počinju kampanju 14. februara iz Niša i pre zvaničnog starta ne žele da otkriju koji će njihov >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << slogan biti. 

Kampanju će, kažu naprednjaci, voditi kao i sve evropske stranke nastojeći da njihove poruke dođu do svih građana Srbije,u direktnom kontaktu, putem bilborda, medija...

"Za razliku od onih koji će da potroše i 100 miliona evra u kampanji protiv SNS, naša stranka će se osloniti na aktiviste, članstvo, viđenije ljude i njihov kontakt sa građanima", rekao je predsednik Izvršnog odbora SNS Radomir Nikolić.

I URS namerava da u predizbornu trku krene 14. februara i to u Kruševcu, a u toj stranci kažu da im je namera da najpre razgovaraju s privrednicima i poljoprivrednicima i to o ekonomskoj i poljoprivrednoj platformi stranke.

Njihov slogan u ovoj kampanji biće "Da radimo i da živimo".

Demokrate već sutra počinju kampanju i to u Negotinu, gde će građani 16. marta pored republičkih poslanika birati i lokalne, budući da su u toj opštini raspisani i lokalni izbori.

Ne želeći da otkriju slogan s kojim će pred birače, demokrate, prema rečima portparola Aleksandre Jerkov, s građanima će imati direktnu komunikaciju, što će biti i osnova kampanje, jer žele da izbegnu "velike produkcijske zahvate".

DS će, kako je navela Jerkov, kampanju bazirati na konkretnim merama od kojih bi građani odmah mogli da osete boljitak i na ljudima iza kojih stoje rezultati kao što su "Dragan Ðilas u Beogradu, Bojan Pajtić u Vojvodini ili Miodrag Stojković u oblasti obrazovanja".

Demokrate planiraju da kampanju završe konvencijom u Beogradu 12. marta, istog dana kada planiraju i Šetnju za Zorana i finale "Beseda u Zoranovu čast".

Koalicija s kojom na izbore idu socijalisti još nije započela kampanju, a funkcioner SPS Nikola Nikodijević to objašnjava činjenicom da postoje važniji poslovi koji se moraju uraditi u narednom periodu.

Kampanja koalicije SPS-PUPS-JS će, kako je naveo, biti zasnovana na rezultatima koje su te stranke do sada postigle.

"Temelj svih narednih dana u kampanji biće suštinski rezultati naše koalicije i nećemo lagati i obećavati kule i gradove. Nema potrebe da izmišljamo ono što nije bilo i da obećavamo nešto što nismo uradili u poslednjih pet godina", rekao je Nikodijević.

Ta koalicije, rekao je, neće voditi dugu kampanju, jer je poruka koju šalju "jasna, a rezultati konkretni".

Demokratska stranka Srbije kampanju je već počela skupom koji je pre dva dana održan u beogradskom "Ekspo centru", kada su predstavili program razvoja Srbije od 2014. do 2019. godine kako ga oni vide i u kojem su akcenat stavili na ekonomiju i političku neutralnost.

Šef izbornog štaba Dejan Mihajlov rekao je Tanjugu da je njihov plan da obiđu što više gradova u Srbiji, a slogan stranke Vojislava Koštunice biće "Znam kome verujem".

"Nastojaćemo da obiđemo što veći deo Srbije i posvetićemo se direktnoj komunikaciji sa građanima. Nećemo se obraćati samo putem spotova, već ćemo akcenat staviti na razgovor sa građanima", rekao je Mihjalov.

SRS će u narednih nekoliko dana završiti plan i raspored kampanje, koji će nakon toga objaviti na sajtu stranke i predstaviti javnosti.

Kako je rekao zamenik predsednika SRS Nemanja Šarović, tada će biti poznat i izborni slogan stranke, čiji će predstavnici preći Srbiju "uzduž i popreko i prebrojati sve nezadovoljne kojih je svaki dan sve više".

Radikali će, najavio je Šarović, imati skromnu kampanju jer, kako tvrdi, "svaki pošten čovek u Srbiji živi skromno".

Kampanja SRS će, dodao je Šarović, biti bazirana na "tome da oni koji su uništavali Srbiju 14 godina ne mogu doneti boljitak", ali i na idejama protiv ulaska Srbije u EU i u NATO, a za evroazijske integracije i oslanjanje na srpsku privredu.

Nastavak na Press...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.