Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Mar.2016, 10:23 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Twitter od trenutka osnivanja izgubio dve milijarde dolara
SAN FRANCISKO – Za deset godina postojanja popularna društvena mreža je stigla do 332 miliona korisnika, što je daleko od prognoziranih 500 miliona
Društvena mreža Twitter i dalje nije profitabilna i od svog osnivanja, pre deset godina je izgubila dve milijarde dolara, prikazano je u poslednjem godišnjem izveštaju kompanije.
Kompanija je od februara 2012. godine, kad je zabeležila 304 miliona aktivnih korisnika, uspela stići do svega 332 miliona krajem 2015. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << godine, što je daleko od prognoziranih 500 miliona.
U cilju privlačenja novih korisnika Twitter ima jasno isplaniranu strategiju – nude jednostavniji način oglašavanja, kupovinu direktno sa samog Twitter-a, mogućnost blokiranja neželjenih korisnika i lakše praćenja omiljenih „tviteraša“.
Mladi ga zaobilaze
Ipak, prema pisanju Timesa, Wall Street je skeptičan da će Twitter uspeti u nameri da privuče značajan broj novih korisnika.
Iako je Twitter idealan za reklamiranje proizvoda ili interakciju s javnostima za popularne javne ličnosti, „običnim“ ljudima se ne nudi dovoljno, za razliku od drugih društvenih mreža, kao što su Facebook ili Instagram, koji je posebno popularan kod mlađe populacije.
Izvor: Agencije
Pogledaj vesti o: Twiter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...