Izvor: Radio Slobodna Evropa, 10.Avg.2020, 10:14

Gazeta viborča dobila presudu nakon tužbe vladajuće stranke

Gazeta viborča dobila presudu nakon tužbe vladajuće stranke

Vodeći poljski list Gazeta viborča pozdravio je danas, 10. avgusta, dobijenu presudu u korist jednog njihovog novinara, kojeg je populistička vladajuća stranka Pravo i pravda tužila zbog ironične objave na Tviteru u kojoj ju je pominjao koristeći reč "mafija", aludirajući na korupciju. Zamenik urednika dnevnog lista Gazeta viborča Bartoš Vjelinjski rekao je da je i dalje izuzetno zabrinjavajuće što vladajuća stranka pokušava da zastraši novinare tužbama. "Činjenica da...

Nastavak na Radio Slobodna Evropa...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Slobodna Evropa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Slobodna Evropa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.