Ako ste uticajni na Twitter-u, videćete manje oglasa

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jan.2016, 08:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ako ste uticajni na Twitter-u, videćete manje oglasa

SAN FRANCISKO – Twitter je pronašao novi način za izlazak u susret svojim odanim i uticajnim korisnicima

Odabrana grupa istaknutih i aktivnih na Twitter-u više neće morati da se suočava sa brojnim oglasima na svom tilmeline-u.

Posle odlaska četvorke sa vrha u novoj seriji promena u njegovom rukovodstvu, Twitter hrabro ide dalje u nove radne pobede. Do njih će pokušati da dođe s opcijom koja bi trebala >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da usreći njegovo korisničko jezgro – ljude koji ‘tvitaju’ često i vrlo su uticajni s porukama koje šalju.

Za grupu korisnika koju možemo nazvati najuticajnijom na Twitter-u, na toj društvenoj mreži više neće biti niza oglasa koji se pojavljuju u njihovom tilmeline-u. Umesto toga, uticajni korisnici uživaće u Twitter-u bez oglasa ili barem s manjim brojem oglasa, što bi trebalo pomoći da se onde osećaju što ugodnije.

Kako odrediti uticajne?

Twitter s manje oglasa ili potpuno bez oglasa nije pao iz vedra neba. Opcija se počela isprobavati prošle godine u julu, a sada je pri ruci većem broju korisnika koji spadaju u odabranu grupu. Cilj je nagraditi najuticajnije, koji se biraju uz pomoć nekoliko kriterijuma.

Za ulazak u bezoglasnu grupu, nije nužno biti Justin Bieber ili neko sličan ko će povući vojsku obožavaoca. Uz veliki broj pratitelja, postoje i drugi kriterijumi, koji se odnose na dolazak tvitova prema što većem krugu ljudi i reakcije koje nečiji tvit izaziva.

Twitter je krenuo ovim putem, a barem za sada, nije u planu nešto drugačije, poput mogućnosti plaćanja pretplate za korisnike koji bi voleli da izbegnu oglase.

Izvor: Netokracija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.