Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jan.2016, 08:39 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ako ste uticajni na Twitter-u, videćete manje oglasa
SAN FRANCISKO – Twitter je pronašao novi način za izlazak u susret svojim odanim i uticajnim korisnicima
Odabrana grupa istaknutih i aktivnih na Twitter-u više neće morati da se suočava sa brojnim oglasima na svom tilmeline-u.
Posle odlaska četvorke sa vrha u novoj seriji promena u njegovom rukovodstvu, Twitter hrabro ide dalje u nove radne pobede. Do njih će pokušati da dođe s opcijom koja bi trebala >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da usreći njegovo korisničko jezgro – ljude koji ‘tvitaju’ često i vrlo su uticajni s porukama koje šalju.
Za grupu korisnika koju možemo nazvati najuticajnijom na Twitter-u, na toj društvenoj mreži više neće biti niza oglasa koji se pojavljuju u njihovom tilmeline-u. Umesto toga, uticajni korisnici uživaće u Twitter-u bez oglasa ili barem s manjim brojem oglasa, što bi trebalo pomoći da se onde osećaju što ugodnije.
Kako odrediti uticajne?
Twitter s manje oglasa ili potpuno bez oglasa nije pao iz vedra neba. Opcija se počela isprobavati prošle godine u julu, a sada je pri ruci većem broju korisnika koji spadaju u odabranu grupu. Cilj je nagraditi najuticajnije, koji se biraju uz pomoć nekoliko kriterijuma.
Za ulazak u bezoglasnu grupu, nije nužno biti Justin Bieber ili neko sličan ko će povući vojsku obožavaoca. Uz veliki broj pratitelja, postoje i drugi kriterijumi, koji se odnose na dolazak tvitova prema što većem krugu ljudi i reakcije koje nečiji tvit izaziva.
Twitter je krenuo ovim putem, a barem za sada, nije u planu nešto drugačije, poput mogućnosti plaćanja pretplate za korisnike koji bi voleli da izbegnu oglase.
Izvor: Netokracija
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...