Potrebno je više vremena za odabir leta, nego za sam let

Izvor: gDestinacija.com, 21.Feb.2011, 19:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Potrebno je više vremena za odabir leta, nego za sam let

Dileme, odluke... Skoro 20 odsto potencijalnih putnika, provede čak pet i više sati u pokušaju da rezerviše avio kartu. Evo jedne zanimljivosti o kojoj sigurno ne razmišljate dok se sa velikim žarom pripremate za put, a samim tim i bukiranje avio karte. Naime, putnici utroše više vremena za odabir avio prevoznika i rezervaciju leta nego za sam let! Izbor cene, rute ili, pak, rasporeda, tajminga koji bi nam odgovarao, predstavlja dilemu čak >> Pročitaj celu vest na sajtu gDestinacija.com << i za one najodlučnije, mnogo veću nego što možete da pretpostavite.Zahvaljujući mogućnosti velikog izbora među avio kompanijama, skoro 20 odsto potencijalnih putnika, provede čak pet i više sati u pokušaju da rezerviše avio kartu. Do ovih zanimljivih podataka, putem istraživanja na određenom uzorku, došla je kompanija IBM. U ime IBM's Global Business Services, Brian O'Rourke izjavio je da je to i zbog toga što putnik pri odabiru leta mora da vodi računa o više "stavki", pa potraga za najpovoljnijim iziskuje dosta vremena.Među presudnim za odabir savršenog prevoznika, putnici su u ovom istraživanju istakli cenu karte, mogućnost direktnog leta (dakle, bez presedanja) i raspored letenja, dok im je puko vezivanje za određeni brend manje bitno. Od dve hiljade ispitanika, 41 odsto njih, reklo je da bi svojom voljom izdvojio više novca za let samo zbog određene kompanije, dok je više od pola, čak 57 odsto, izjavilo da se nivo usluga razlikuje od kompanije do kompanije i da je to itekako vidljivo.Izvor: news.cheapflights.co.uk

Nastavak na gDestinacija.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta gDestinacija.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta gDestinacija.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.