Kako se Krim obogatio od turizma

Izvor: Vesti-online.com, 26.Okt.2015, 06:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako se Krim obogatio od turizma

Budžet Krima dopunjen je tokom devet meseci ove godine sa 108 milijardi rubalja (1,5 milijardi evra) iz turističkog sektora, izjavila je zamenik ministra za ekonomski razvoj Krima Uljana Smirnova.

- Ne vidimo direktnu zavisnost budžeta republike od turizma, ali on je sigurno pokretač. Krim je posetilo 4,9 miliona turista, što nije baš veliki ekonomski ulog, ali to je privredi za devet meseci ove godine donelo 108 milijardi rubalja - rekla je ona.

Smirnova na forumu >> Pročitaj celu vest na sajtu Vesti-online.com << Mali biznis regiona zemalja učešnica Šangajske organizacije za saradnju (ŠOS) i BRIKS (Brazil, Rusija, Indija, Kina, Južnoafrička Republika) u Ufi ukazala da su ukupni efekti od toga što turisti dolaze na Krim su veoma važni za Republiku.

Ministar odmarališta i turizma Krima Sergej Streljbicki ranije je izjavio da će ove godine odmarališta na poluostrvu primiti oko pet miliona turista, dok ih je 2014. godine bilo 3,8 miliona. Prema njegovim rečima, Krim postaje odmaralište tokom cele godine zahvaljujući razvoju banjskog odmora, koji je najpopularniji u zimskoj sezoni. Na drugom mestu po popularnosti kod "zimskih turista" je takozvani kulturno-obrazovni odmor.

Značajni udeo u statistici zimskog odmora ima i poslovni turizam. Streljbicki je objasnio da su cene na Krimu niže nego u Krasnodarskom okrugu i zato je na poluostrvu povoljnije organizovati simpozijume i konferencije.

Nastavak na Vesti-online.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Vesti-online.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Vesti-online.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.