
Izvor: Blic, 02.Dec.2020, 09:30
Kako je ono što Džef Bezos naziva "OPSESIJA KUPACA" transformisalo Amazon
Ijan Mekalister, nekadašnji direktor u Amazonu, obratio se 2011. godine šefu Džefu Bezosu sa nizom novih ideja. U Amazonu je to značilo pustiti Bezosu interni mejl, svojevrsno saopštenje za javnost koje ostaje u okviru kuće, a kome je cilj da prezentuje neki problem sa kojim se potrošači susreću i načine za njegovo rešavanje.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.