Izvor: B92, 19.Sep.2018, 14:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
OpTic Gaming predstavio svoju mobilnu aplikaciju
Popularna esport organizacija OpTic Gaming udružila je snage sa kompanijom iz Singapura JET8, koja se bavi marketinškim kampanjama sa fokusom na mobilnim platformama.
Rezultat ove saradnje jeste specijalna Android/iOS aplikacija sa OpTic Gaming brendom, a koja ima za cilj direktnije i konkretnije angažovanje i uključivanje fanova u ono što organizacija radi. Aplikacija će omogućiti fanovima da rade fotografije i snimke sa OpTic filterima koji ih brendiraju u boje i simbole >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << ovog tima, a postojaće i opcija sakupljanja specijalnih poena preko aplikacije, za svako šerovanje ovakvog materijala, i sakupljanjem tih poena ljudi će dobijati popuste na stvarčice u prodavnicama OpTic Gaminga.
Ideja iza ovoga je veća uključenost fanova u aktivnosti OpTic Gaminga i širenje svesti o ovom brendu i ujedno kroz taj način da se i nagrade najverniji i najlojalniji fanovi, tako što će dobijati popuste i nagrade za svoje aktivnosti vezane za brend, preko pomenutih poena koje sakupljaju unutar aplikacije.
Želja OpTiCa je da globalizuje svoj brend i učini ga popularim širom sveta, i zajedno sa preuzimanjem rostera u Meksiku, Brazilu i Indiji, kroz ovu aplikaciju žele da dodatno vežu fanove i prošire prisustvo brenda.
Optic trenutno poseduje ekipe u igrama Call of Duty, CS:GO, Fortnite, League of Legends, Dota 2 i PUBG.
Izvor: RUR