NBA doživljaj na srpski način

Izvor: RTS, 13.Nov.2019, 17:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

NBA doživljaj na srpski način

Košarkaši Crvene zvezde vratili su se ove sezone posle godinu dana pauze u Evroligu, a taj period marketing sektor srpskog šampiona iskoristio da unapredi "proizvod" koji nudi publici na svojim utakmicama, sličan onom u NBA ligi.
Tako je od ove sezone pred svaki meč koji se igra u beogradskoj "Štark areni" pristalicama crveno-belih >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << omogućen audio-vizuelni šou tokom predstavljanja timova.

U tim trenucima parket najveće hale na Balkanu "oživi" i pretvori se u veliki ekran, na kojem se mogu videti snimci sa utakmica i razni animatorski, "tri-de" efekti.
Kako iz kluba sa Malog Kalemegdana poručuju, ova novina naišla je na izuzetno dobar prijem kod Zvezdine publike, pohvale stižu i od ostalih evroligaških klubova, a mnoge sve to asocira na uvode koji se mogu videti na NBA mečevima.
Uz to, valja istaći podatak da je u do sada sedam odigranih kola Evrolige, Zvezda u dva imala najveću posetu (Fenerbahče i Real Madrid), a po prosečnoj poseti od 11,288 gledalaca na trećem je mestu u takmičenju iza Žalgirisa (14,724) i Efesa (11,423), s tim što je zbog zauzetosti Arene srpski predstavnik dva od svoja četiri meča morao da igra u manjoj beogradskoj hali "Aleksandar Nikolić", gde su ugošćeni Barselona i Himki.
Narednu priliku da doživi ovaj "NBA spektakl" beogradska publika imaće već u petak, kada u Areni Crvena zvezda dočekuje francuski Asvel (19.00) 
Pogledaj vesti o: NBA,   Liga Šampiona,   Beogradska Arena

Nastavak na RTS...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.