
Izvor: Blic, 30.Nov.2010, 00:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mediji: "Pranje" Reala, šamaranje Murinja
Vodeći sportski mediji u Španiji lako su opisali stanje Reala koji je u 161. derbiju Španije protiv Barselone doživeo ubedljiv poraz rezultatom 5:0, dok naslovima dominiraju termini poput šamara, pranja, remek-dela i sličnih hvalospeva na račun tima Pepa Gvardiole.
Madridski listovi Marka i AS doneli su naslove "Šamar Murinju” i "Šamar Realu” uz poseban osvrt na činjenicu da je Murinjov tim samo jednom prišao golu za 90 minuta, dok su u Kataloniji očekvano >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << likovali u redakcijama El Mundo Deportiva i Sporta.
El Mundo je izašao sa naslovom "Remek-delo na Kamp nou", uz zanimljivu priču o navijaču Borhi Fernandezu koji je prošle nedelje nagrađen kartama za meč za baner "Murinjo, menjam poniženje za tvoju biografiju”.
U akciji nagrađivanja najinteresantnijih banera koju je katalonski list pokrenuo na Fejsbuku, Fernandez je odneo pobedu u konkurenciji četiri banera, koji su pokazali da je bilo i jako dobrih prognozera: Novac ne kupuje sreću, Dobrodošli na petu lekciju o fudbalu, Murinjo ne zaslužuje ni uvredljiv transparent i Imao sam san: 8:0 za Barsu.
"Sport" je slično Madriđanima izašao sa naslovom "Šamar Murinju”, a u uvodnom delu teksta poentirao je sa rečenicom u kojoj se navodi da je publika na stadionu Barse prisustvovala "istorijskom pranju Reala” koji je dobio pet komada od najvećeg rivala prvi put posle 16 godina.