Amerika, neka gori najki

Izvor: RTS, 04.Sep.2018, 14:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Amerika, neka gori "najki"

Nova kampanja proizvođača sportske opreme "najki" u kojoj se uz Lebrona Džejmsa, Serenu Vilijams i Odela Bekama pojavljuje i Kolin Kapernik naišla je na podeljene reakcije Amerikanaca, pa su protivnici protesta koji je pokrenuo pre dve godine u NFL ligi ceo poduhvat nazvali prevarom, dok su najžešći među njima palili proizvode te kompanije.
"Najki" je kampanju pokrenuo povodom 30. godišnjice čuvenog >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << slogana "Just Do It" i za zaštitno lice projekta izabrao Kapernika, koji već dve sezone ne uspeva da pronađe angažman u NFL-u, pre svega zbog činjenice da je pokrenuo talas protesta zbog rasizma u SAD.

Kapernik je prvi kleknuo pored terena tokom intoniranja himne, pokušavajući da na taj način pokaže da rasizam u Americi nije iskorenjen i da se Afro-amerikanci i dalje suočavavaju sa nizom problema, što se konzervativcima i, pre svim, predsedniku Donaldu Trampu nije nimalo svidelo.
"Verujte u nešto, makar morali sve da žrtvujete", poruka je "najkijeve" kampanje u kojoj je Kapernik zaštitno lice. Osim nekadašnjeg kvoterbeka San Franciska, u reklamama se pojavljuju košarkaš Lebron Džejms, teniserka Serena Vilijems i igrač Njujork Džajantsa Odel Bekam.
"Najkijevu" kampanju odmah su oštro kritikovali u nekoliko emisija televizijske mreže Foks, pa je kolumnista Kurt Šlihter pozvao gledaoce da više ne kupuju proizvode te kompanije, navodeći da "najki" podržava "trule, loše i prevarantske" poruke Kolina Kapernika.
Negativne reakcije proširile su se i na društvene mreže na kojima su se pojavili snimci zapaljene "najkijeve" opreme.
 

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

Just do it: Zašto neki Amerikanci iz protesta spaljuju "Najkijeve" patike

Izvor: Vesti-online.com, 05.Sep.2018, 13:09

Kolin Kapernik (30), najomraženiji igrač u Nacionalnoj fudbalskoj ligi (NFL) jer pre dve godine nije hteo da ustane na himnu SAD, postao je zaštitno lice globalnog proizvođača sporstke opreme, koji je ponos američke ekonomije...Svetski poznat "Najkijev" slogan "Just do it" ("Samo uradi") u kampanji...

Nastavak na Vesti-online.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.