Izvor: PRObjave.com, 28.Sep.2009, 06:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Korporativni aspekti društvenih medija

Zakon tržišta diktira trendove kojima se svi moramo prilagođavati. Otud ekspanzija društvenih medija u svetu, njihova sve veća prisutnost u regionu i pozornost na sve aspekte iskorišćavanja u marketingu, PR-u, i uopšte u poslovanju firmi, kompanija.
Šta su društveni mediji? Zašto bi kompanija trebalo da napravi strategiju prisutnosti u društvenim medijima? U čemu se sastoji strategija, i kako meriti njenu uspešnost?
Ovo su samo neka od pitanja na čije bi odgovore, manji ili veći preduzetnici, pogotovo njihove marketing i PR službe, trebalo obratiti pažnju.
Konverzacija, reputacija, povećanje posećenosti.
Usled nametnutog brzog tempa života, izloženi ogromnom količinom informacija na svakom koraku, korisnici sve češće pribegavaju "online udruženjima" gde na jednostavan način i vrlo brzo mogu naći željeni sadržaj.
Korak dalje u savršenosti i privrženosti takvom tipu communityja, postignut je omogućavanjem direktne konverzacije korisnika. Ovo se vrlo dobro može iskoristiti kao konverzacija sa vašim klijentima, i direktan način za feedback o eventualnim predlozima ili propustima u poslovanju. Pruža vam se mogućnost da konačno imate sasvim pristojan, neformalan ton odnosno da budete "na ti" sa klijentima.
Izuzetno odrađena profilisanost, jedan je od najjačih razloga zašto bi bi se trebalo posvetiti vremena i pažnje prisutnosti na društvenim medijima. Ako je vaš proizvod, usluga, članak i sl. zanimljiv ljudima, jednostavan i primenljiv, buzz o vama će se o proširiti veoma brzo a da toga ne budete svesni, jer broj korisnika danas dostiže desetine miliona, i svakim danom se rapidno uvećava. Uostalom, kada to rade veliki poput (Barak Obama, Coca Cola, ... ) zašto ne bismo učili na dobrim primerima.
Ulazak i prisutnost na društvenim medijima, osim "otvaranja" prema klijentima, kompaniji pruža mogućnost praćenja trendova i još jedan vid analize tržišta. Ne treba zaboraviti oglašavanje. Cilj je naravno uz minimalan trud dobiti što efektniju kampanju, ali treba biti oprezan. Kao što je pri izradi sajta potreban programer, dizajner, copywriter, za izradu kvalitetne strategije prisutnosti na društvenim medijima potrebno je angažovati posebno stručno lice čiji će posao biti jedino to – da vas predstavi na najbolji način i što efektnije iskoristi potencijale društvenih medija.
I uvek imajte na umu : "Social is not about advertising, it's about people"
biZbuZZ

Niš
Tel: +381 63 691 803
Email: aleksandar.ilic@itseminar.org
Web: www.bizbuzz.rs

Nastavak na PRObjave.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta PRObjave.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta PRObjave.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.