Pupovac: Ćirilični plakati nisu provokacija

Izvor: RTS, 06.Dec.2019, 11:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pupovac: Ćirilični plakati nisu provokacija

Predsednik saveta Srpskog narodnog vijeća Milorad Pupovac reka je da ćirilični plakati sa predizbornim sloganima troje predsedničkih kandidata Kolinde Grabar Kitarović, Zorana Milanovića i Miroslava Škora nisu provokacija.
Tokom završne faze kampanje Srpskog narodnog vijeća "Da se bolje razumemo", koja za cilj ima da skine stigmu sa ćiriličnog pisma u Hrvatskoj, postavljeni su plakati sa predizbornim >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << sloganima troje predsedničkih kandidata na ćirilici.

Predsednik saveta Srpskog narodnog vijeća Milorad Pupovac reka je da ćirilični plakati nisu provokacija.
"Nije provokacija ako se borite, ako insistirate i delujete tako da se svaki čovek u zemlji oseća kao građanin i da se razlike poštuju", rekao je Pupovac za zagrebački Jutarnji list.
Objasnio je da je cilj kampanje razvoj tolerancije i osećaja poštovanja razlika i prestanak identifikacije ćirilice "sa onim što nije".
Pupovac je istakao da su poruke predsedničkih kandidata iskorišćene da se pokaže da znače isto na oba pisma, kao i da se ohrabre svi ljudi srpske nacionalnosti da učestvuju na izborima.

"Pokazatelj zrelosti hrvatskog društva"
Milorad Pupovac smatra da će reakcije, kakve god bile, biti pokazatelj zrelosti hrvatskog društva.
"Bude li više pozitivnih ili neutralnih reakcija, to će biti znak da ćirilica i da građani koji je koriste ili se identifikuju sa ćirilicom, stiču sve više prava. Ako bude više negativnih, pokazaće se da je potrebno da svi radimo na tome, a posebno ključne institucije države kao što su predsednik ili predsednica države", rekao je Pupovac.
Plakati komentarisani u izbornim štabovima 
U izbornom štabu Kolinde Grabar Kitarović rekli su da svako ima pravo da piše i govori šta želi, ali da za to mora da ima odgovornost.
"Kada Miroslav Škoro pobedi na predsedničkim izborima, onda će SNV mnogo bolje razumeti svoju ulogu u hrvatskom društvu", rekli su u štabu Miroslava Škora.
U štabu predsedničkog kandidata Zorana Milanovića rekli su da je "normalno normalno", bez obzira na kojem jeziku i pismu bilo.

Kampanja počela u Vukovaru 
Kampanja "Da se bolje razumijemo" počela je u Vukovaru kada su na sednici Gradskog veća koja je održana sredinom oktobra, većnici iz redova srpske nacionalne manjine gradonačelniku Ivanu Penavi uručili tekst Statuta grada Vukovara na ćirilici, podseća Jutarnji list.
Penava je tada dobijeni "poklon"  demonstrativno bacio na pod. 
Kampanja bi trebalo da traje do kraja godine, a plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

PUPOVAC O KAMPANJI NA ĆIRILICI HRVATSKIH PREDSEDNIČKIH KANDIDATA: To nije provokacija, već razvoj tolerancije

Izvor: Kurir, 06.Dec.2019

U okviru treće, završne faze kampanje Srpskog narodnog veća (SNV) "Da se bolje razumemo", napravljeni su plakati sa izbornim sloganima troje predsedničkih kandidata Kolinde Grabar Kitarović, Zorana Milanovića i Miroslava Škora na ćirilici, a predsednik Saveta SNV Milorad Pupovac ocenio je da...

Nastavak na Kurir...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.