Izvor: Luftika.rs, 10.Maj.2025, 09:05

Zašto uvozno voće izgleda kao sa reklame?

Sigurno ste na pijaci ili u prodavnici videli razliku između domaćeg i uvoznog voća – ono iz uvoza često je veće, lepše, sjajnije i “kao s reklame”.
Međutim, kad ga zagrizete, ukus i tekstura ponekad razočaraju.
Evo o čemu se zapravo radi i zašto je uvezeno voće (spolja) “savršeno”.
1. Uvozni plodovi biraju se po izgledu – ne po ukusu
Voće koje se izvozi mora da preživi dug transport, skladištenje i boravak na policama prodavnica. Zato se biraju plodovi koji su:
– tvrđi (manje kvarljivi)
– otporniji na oštećenja
– vizuelno savršeni – jer “potrošači kupuju očima”
S druge strane, ukus je često u drugom planu – što i objašnjava zašto su mnoge...

Nastavak na Luftika.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.