
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Feb.2023, 13:31
Velika potraga – gde je nestalo ZLATO?
Nakon izvršenja, ova dva momka su pobegla u nepoznatom pravcu:
Sada znamo i šta je u pozadini ovog dela – velika zlatna groznica! Kompanija PepsiCo je, u sadejstvu sa agencijama Ovation i OMD, kreirala je kampanju „Otvori Chipsy i pronađi zlato“, u sklopu koje će potrošači, u vreme inflacije i ekonomske krize, moći da sebi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << obezbede nešto što istorijski najbolje čuva vrednost. Zlato. Pravo, pravcato zlato, u višemilionskoj vrednosti, a sve što treba da urade je – da nađu nagradni kupon u Chipsy pakovanjima.
„Pljačkaši“ u novom TVC-u su upravo žestoki tandem iz „Južnog vetra“ na koji ste pomislili – Maraš i Baća, odnosno Miodrag Radonjić i Miloš Biković, dugogodišnji partneri brenda Chipsy u nizu brzih akcija i prepoznatljivih kampanja. Evo i kako su se snašli u novoj:
Potrošači imaju priliku da osvoje zlato u vrednosti do 5.000.000 dinara, pa neka potraga krene SAD!
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...