
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Feb.2023, 13:31
Velika potraga – gde je nestalo ZLATO?
Nakon izvršenja, ova dva momka su pobegla u nepoznatom pravcu:
Sada znamo i šta je u pozadini ovog dela – velika zlatna groznica! Kompanija PepsiCo je, u sadejstvu sa agencijama Ovation i OMD, kreirala je kampanju „Otvori Chipsy i pronađi zlato“, u sklopu koje će potrošači, u vreme inflacije i ekonomske krize, moći da sebi obezbede nešto što istorijski najbolje čuva vrednost. Zlato. Pravo, pravcato zlato, u višemilionskoj vrednosti, a sve što treba da urade je – da nađu nagradni kupon u Chipsy pakovanjima.
„Pljačkaši“ u novom TVC-u su upravo...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.