Upitnik: IAA Istražuje potrebe marketing struke

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2025, 16:48

Upitnik: IAA Istražuje potrebe marketing struke

Kako je definisano u opisu projekta, cilj istraživanje je otkrivanje budućih potreba za znanjima i veštinama zaposlenih u marketingu, odnosno usklađivanje akademskih programa sa budućim potrebama struke.

Kako se kompanije pripremaju za nove izazove, da li postoje strateški planovi za razvoj kadrova, koje pozicije su najtraženije, a koje će tek to postati, odnosno koji trendovi će diktirati promene. Ovo su samo neka od pitanja obuhvaćena upitnikom namenjenom ljudima u marketing >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << struci.

Inače, kvantitativnom istraživanju je prethodila faza dubinskih intervjua sa predstavnicima struke, ali i prikupljanje i analiza podataka sa različitih platformi (LinkedIn, Infostud baza oglasa).

Za popunjavanje upitnika je potrebno izdvojiti najviše 15 minuta.

ipsosanketa.com/run/?code=po1thb6siben18151202

Više o IAA dostupno je na www.iaa.rs

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.