Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Nov.2025, 17:01

Toni traži dom: možda si baš ti njegov drug

Toni je jedna od kuca o kojoj brine Udomi.bre ekipa, sa kojima je Direct Media, a uz podršku Led Mreže Srbije, pokrenula u oktobru CSR DION kampanju „Svako ime čeka svoj dom“. Cilj je bio da se, kroz inovativnu digitalnu out-of-home platformu DION, omogući da poruke o udomljavanju napuštenih pasa, o kojima brine @udomi.bre, budu prikazane na LED ekranima širom Srbije.
“Sada dalje razvijamo ovu inicijativu, kroz nove aktivnosti, partnerstva i projekte koji povezuju tehnologiju, kreativnost i društvenu svest. Postali smo kumovi jedne kuce Klare kako bismo poslali poruku da svako može doprineti, bilo kao pojedinac, kompanija ili zajednica“, kaže Iva Kovandžić Ranković, Integrated Strategy & Growth Lead, Direct Media....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.