Televizija Beograd i Dnevnik 2 proslavili 57. rođendan

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Avg.2015, 07:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Televizija Beograd i Dnevnik 2 proslavili 57. rođendan

BEOGRAD – Svi programi medijskog sistema RTS-a obeležili su raznovrsnim sadržajima 57. godišnjicu TV Beograd, uz podsećanje na razvoj televizije u Srbiji

Istovremeno sa Televizijom Beograd, rođendan istog datuma obeležava i centralna informativna emisija – „Dnevnik 2“, najgledanija i najuticajnija informativna emisija u Srbiji, od početaka televizije do danas.

U foto-arhivama ostale su zabeležene fotografije velikih grupa ljudi okupljenih uz nekoliko televizora >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << koji su tog 23. Avgusta 1958. godine bili postavljeni po centru Beograda. TV prijemnici su u to doba bili pravo „čudo tehnike“, a koštali su prosečnih dvadeset plata u ondašnjoj Jugoslaviji.

Televizijski studio, na beogradskom sajmištu, iz kog se TV Beograd prvi put obratila svom gledalištu, bio je prvi takav studio na Balkanu (i u većem delu Evrope), isključivo projektovan i građen za televiziju.

Medijski sistem RTS-a danas čini pet TV kanala, četiri programa Radio Beograda, Internet portal i Teletekst.

Uz Muzičku produkciju, Produkciju nosača slike i zvuka PGP RTS, Programski arhiv, Centar za istraživanje, Izdavačku delatnost, Baštinu i kulturnu produkciju, Kreativni tim i druge organizacione celine, Medijski javni servis Srbije kontinuirano održava renome najrespektabilnije medijske kuće u regionu, nudeći auditorijumu samo najbolje i najkvalitetnije.

Prvi program RTS-a je u prvih sedam meseci 2015. godine bio najgledaniji TV program u Srbiji 171 dan (TV Pink 37 i TV Hepi 4 dana). Pozicija programa s nacionalnom pokrivenošću je ista i prema drugim parametrima gledanosti. Najveći udeo u gledanosti (eng. share) ukupni auditorijum (eng. reach) i kontakt s programom (ATS i ATV) ima Prvi program RTS-a.

Na rang-listi 20 najgledanijih emisija u julu, 14 su emisije Prvog programa RTS-a, Dnevnik RTS-a u 19.30 nastavlja trend najgledanije informativne emisije u Srbiji, a kviz Slagalica u kategoriji zabavnih emisija. Na listi najgledanijih programa u julu mesecu bile su i druge informativne emisije, Vesti RTS-a i emisija Oko magazin, kao i sportska svetska i evropska takmičenja u fudbalu, odbojci i košarci. Tradicionalno, na listi najgledanijih su i domaće igrane serije snimljene u produkciji RTS-a.

Samo u julu 2015. godine je na Prvom i Drugom programu Javnog servisa, izraženo brojkama, emitovano ukupno 173 emisije iz kulture i umetnosti, 96 emisija o religiji, iz nauke i o popularnoj nauci 38, opšteobrazovnih 206 i 139 dečjih emisija.

Zakonom o radiodifuziji, Javnom servisu Srbije je dato da bude lider u procesu digitalizacije i taj zadatak uspešno ostvarujemo. RTS HD je posebno atraktivan zbog prenosa visokog kvaliteta slike i zvuka sa svetskih, evropskih i regionalnih takmičenja na kojima učestvuju naši klubovi i reprezentacije.

U eksperimentalnoj fazi je zvuk kvaliteta 5.1 na RTS HD programu. Na jesen će Radio-televizija Srbije gledaocima ponuditi i nekoliko novih, specijalizovanih kanala, zahvaljujući ugovoru o poslovnoj saradnji sa „Telekomom Srbija“, na proizvodnji i distribuciji paketa televizijskog programa. „RTS paket“ će moći da prate korisnici MTS televizije.

RTS izuzetnu gledanost postiže pre svega emisijama sopstvene proizvodnje. Igrane serije u produkciji RTS-a uspele su da privuku i više od 70 odsto gledališta.

Sportski i filmski programi RTS-a su najgledaniji u Srbiji. Naši filmovi dobijaju pozive i najviša priznanja uglednih festivala -– samo na ovogodišnjim Filmskim susretima u Nišu biće predstavljena tri filma RTS-a: Bez stepenika (igrani film), Talog (igrani TV film) i Cena časti (igrano-dokumentarni film).

Početkom iduće godine, gledaoci RTS-a uživaće u filmu i TV seriji Bićemo prvaci sveta (nagrada publike Festivala u Puli 2015. reditelju Darku Bajiću), čiji je RTS izvršni producent. U ulozi koprodukcije, RTS je doprineo i nastanku filma Ničije dete, kinematografskog dela Vuka Rašumovića koje je, glavnom nagradom na festivalu u Veneciji, zabeležilo najveći uspeh srpske kinematografije u ovom veku.

Svesni smo odgovornosti: Javni medijski servis Srbije nezamenljiv je i u oblikovanju budućeg srpskog društva – kroz informisanje, obrazovanje, kroz uspostavljanje sistema vrednosti, jačanje odgovorne zajednice, kroz stimulaciju kreativnog i zaštitu posebnog.

RTS će i ubuduće predstavljati oslonac srpskog javnog mnjenja, zakona, prava, glas slabih i kritika moćnih. Čuvajući našu kulturu, jezik i kolektivno sećanje – sa konceptom programa gde se ukrštaju interesi, stavovi i dijalozi, hoćemo da pomognemo učvršćivanju Srbije kao modernog evropskog društva.

Ponosni na slavnu istoriju i dugu tradiciju najkvalitetnijih i najgledanijih programskih sadržaja, zaposleni u Javnom medijskom servisu Srbije i ubuće će istajavati u nastojanjima da auditorijumu ponude samo najbolje, najkvalitetnije i najaktuelnije.

Izvor: RTS

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Telekom Srbija počeo da emituje kratke TV reklame uživo zahvaljujući 4G mreži

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Avg.2015, 07:24

Kako bi na verodostojan način prikazao rasprostranjenost i kvalitet svoje 4G mreže, Telekom Srbja je pokrenuo inovativnu kampanju zasnovanu na svakodnevnim TV uključenjima uživo iz raznih krajeva zemlje..Pojedine reklame su već uspešno emitovane na četiri televizije sa nacionalnom pokrivenošću,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.