Srbija učestvuje u globalnom istraživanju o medijima

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Sep.2011, 13:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Srbija učestvuje u globalnom istraživanju o medijima

ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Burson-Marsteller, vodeća svetska PR mreža čiji je Chapter 4 ekskluzivni predstavnik na čak 12 evropskih tržišta, svake godine sprovodi veliko istraživanje medija... (KLJUČNE REČI: Public Relations; odnosi sa javnošću; media research; komunikacije; društveni; online medijska izdanja; internet; onlajn; marketing)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.