Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Feb.2017, 14:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Raste broj korisnika aplikacija za blokiranje oglasa
Startup PageFair kompanijama pomaže da ipak ostvare određenu zaradu uprkos alatima za blokiranje reklama, a sada je objavio rezultate svog istraživanja o učestalosti upotrebe takvih alata
Oko 11% korisnika Interneta u celom svetu, odnosno oko 600 miliona vlasnika različitih vrsta uređaja (u rasponu od mobilnih telefona do desktop računara) pri surfovanju Internetom oslanja se na neki od alata za blokiranje reklamnog sadržaja. Reč je o rastu korisnika toga tipa aplikacija na godišnjem >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << nivou od 30%.
Aplikacije za blokiranje reklama u zemljama u razvoju imaju dvojaku ulogu, uklanjaju suviše nametljiv reklamni sadržaj, a istovremeno korisnicima pomažu u uštedi često vrlo skupog saobraćaja podataka (uklanjajući reklamni video sadržaj).
Aplikacije za blokiranje oglasa na klasičnim desktop računarima se najviše koriste u Evropi i SAD-u, na globalnom nivou takve aplikacije su instalirane na 236,000,000 desktop računara.
Što se tiče aplikacija za blokiranje reklama na mobilnim uređajima, ponajviše se koriste u azijsko-pacifičkom regionu, a na globalnom nivou tokom 2016. godine nalazile su se na 380 miliona pametnih telefona i tableta (rast od 39% na godišnjem nivou).
Izvor: bug.hr
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...