Proglašeni prvi dobitnici nagrada na Cannes Lions 2022

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jun.2022, 10:13

Proglašeni prvi dobitnici nagrada na Cannes Lions 2022

Inovativni „Liquid Billboard“ koji je agencija Havas instalirala radi promovisanja Adidas-ove inkluzivne kolekcije kupaćih kostima, je osvojio Outdoor Grand Prix

Print & Publishing Grand Prix je osvojio libanski dnevni list An-Nahar za novine koje nisu štampane „The Elections Edition„. Platforma je iskorišćenja za smele izjave u vezi sa demokratijom. Iza kampanje stoji agencija Impact BBDO Dubai.

Kampanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << VICE World News „The Unfiltered History Tour“, britanskog muzeja i agencije Dentsu Creative, Bengaluru je osvojila Radio & Audio Grand Prix

Grand Prix Health & Wellness je osvojila kampanja „The Killer Pack“ koja je nastala u saradnji VMLY&R Mumbai i Maxx Flash u cilju borbe protiv bolesti koje prenose komarci u Indiji.

Pharma Grand Prix je osvojila kampanja „I Will Always Be Me“ za Dell Technologies & Intel, koja je kreirana od strane agencije VMLY&R, New York



Organizacija Hip-Hop Public Health (HHPH) je osvojila Health Grand Prix for Good, nagradu koja se dodeljuje neprofitnim organizacijama i udruženjima, za projekat „Lil Sugar— Master Of Disguise“ koji je realizovan u saradnji sa agencijom AREA 23

Priredila: Snežana Milić

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.