Predložite omiljene domaće proizvode za nagradu potrošača „Moj izbor 2019“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Dec.2018, 18:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Predložite omiljene domaće proizvode za nagradu potrošača „Moj izbor 2019“

Dodelu priznanja Moj izbor za najomiljenije domaće proizvode i brendove po deveti put organizuje udruženje Moja Srbija, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.

Pozivamo vas da proverite da li se među više od 800 nominovanih domaćih proizvoda i brendova nalaze i vaši omiljeni slatkiši, grickalice, pića, sokovi… Kompletan spisak proizvoda možete pronaći na sajtu www.MojIzbor.rs putem koga će u januaru biti organizovan >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prvi krug glasanja.

Akciju Moj izbor 2019 se organizuje uz podršku potpredsednice Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Grada Beograda.

Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.

Naredne godine, u konkurenciji za nagradu naći će se više od 800 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije, a glasanje će biti organizovano u dva kruga. U prvom krugu će glasati korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova će se plasirati u finale, gde će ih, u svakoj kategoriji, čekati po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. Finalno glasanje će biti obavljeno na terenu, širom Srbije.

Istraživanje „Moj izbor“ se vrši u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku kupaca. Ukrštanjem podataka o strukturi subpopulacije potrošača i zvaničnih statističkih podataka o strukturi i raspodeli stanovništva Srbije, formiran je stratifikovani uzorak od 2.000 ispitanika u kome su bitne osobine i atributi uzorka pažljivo usklađeni sa karakteristikama kupaca u Srbiji. Anketiranje obavlja obučeni tim anketara udruženja „Moja Srbija“.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.