Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jan.2012, 16:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Partije ne smeju da imaju plaćene termine na televiziji
ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - TV stanice su prethodnih godine kršile zakon kada su partijama pred izbore iznajmljivali termine u trajanju i od sat vremena, tvrde domaći stručnjaci... (KLJUČNE REČI: Nielsen Audience Measurement Serbia; AGB Nielsen Media Research Srbija; Cesid Bojan Klačar; zamenik predsednika Saveta RRA Goran Karadžić; Republička Radiodifuzna agencija; Transparentnost Srbija Nemanja Nenadić; politički marketing; Zakon o oglašavanju; reklamiranje; oglašavanje; advertising; advertajzing; nacionalne televizijske stanice; komercijalne; mediji; političke kampanje; reklama; reklame)>>>
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Dodeljene nagrade Epica 2011
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jan.2012
ADVERTISER-SERBIA.COM / Ljubljana - U petak, 20. januara, dodeljene su nagrade 25. Epica festivala advertajzinga, na kom se nagrađuju najkreativniji radovi iz Evrope i EMEA regiona.. (KLJUČNE REČI: Epica d'Or; televizija; TV; internet; press; design; dizajn; onlajn mediji; radiio; outdoor; OOH;...
SIEPA i ove godine raspisala konkurs za srpske dizajnere
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jan.2012, 15:02
ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije je ove godine po četvrti put sprovela konkurs za srpske dizajnere.. (Ključne reči: Kolarević Andrej Mišić; Buck Kako.ko; dizajn studio; Eurokancom; Atlas Slavoljub Ljubić; Linea Milanović Igor Stupar; Mirko...