Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Sep.2021, 12:19

Pandemija ipak usporila rast internet trgovine

Pandemija ipak usporila rast internet trgovine

U 2020. godini ukupna evropska e-trgovina porasla je na 757 milijardi evra, što je 10% više od 690 milijardi evra u 2019. godini što je naglasilo važnost e-trgovine za društvo i privredu.
Rast je ostao značajan (10%) ali bio je pad u odnosu na 2019. godinu kada je iznosio 14%. Pandemija je dala značajan podsticaj prodaji e-trgovine ali nagli pad internet prodaje u sektoru turizma i usluga (događaji, ulaznice itd.) doprineo je smanjenju ukupnog rasta.
Pandemija je imala veliki uticaj na razvoj u sektoru maloprodaje. Ograničenje kretanja i skupova ubrzali su trend digitalne tranzicije trgovina. Ulaganja u digitalni i višekanalni program, koja su prvobitno bila planirana tokom nekoliko godina, izvršena su za samo...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.