Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Sep.2014, 13:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Održano predavanje Srđana Mihajlovića u DOB-u

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD – U Domu omladine Beograda održano je predavanje Srđana Mihajlovića, kreativnog direktora renomirane marketinške agencije Grey,  na temu "Istražuje lud zbunjenog: Kako da vaši brendovi prežive istraživanja" >>>(Ključne reči: istraživanje; research; marketing; edukacija; brands; UEPS;  Udruženje za tržišne komunikacije Srbije)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

RTS: Pregled gledanosti od 8. do 14. septembra

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Sep.2014

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Sedmični pregled gledanosti TV programa i deset najgledanijih emisija na RTS-u >>>(Ključne reči: marketing; gledanost; rejting; piplmetri; peoplemeters; istraživanje medija; javni servis; merenje; nacionalne TV stanice)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.