Nemačka: Uticaj TV oglasa na uspešnost prodaje

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Avg.2011, 11:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nemačka: Uticaj TV oglasa na uspešnost prodaje

ADVERTISER-SERBIA.COM / Nirnberg - Istraživanje sprovedeno u GfK Marktforschung-u analizira faktore uspeha TV reklama sa naglaskom uticaja na prodaju...(KLJUČNE REČI: GfK grupa; istraživanje tržišta; istraživačke agencije; market research; istraživanje medija; oglašavanje; reklamiranje; advertajzing; advertising; marketing; televizijske kampanje)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.