Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Okt.2020, 16:41

NEVENA RAŠIĆ, Avon: „Vreme je da pokažemo da smo moderan i odvažan beauty brend“

NEVENA RAŠIĆ, Avon: „Vreme je da pokažemo da smo moderan i odvažan beauty brend“

Avon je više puta menjao svoj izgled i doživeo različite preobražaje tokom svog postojanja, ali moglo bi se reći – nikad do sad promena nije nosila ovako snažnu poruku. U susret svom 135. rođendanu, kroz kampanju “Watch me now” (Gledaj me sada), Avon nas podseća na sve promene u svom razvoju, decenije inovacija i neočekivane aspekte brenda, dokazujući da se lepotom bave na drugačiji način…O novom vizuelnom identitetu, uspesima i dostignućima, kao i o ciljevima brenda, otkriva Nevena Rašić, PR & Advertising supervizor za Adriatik regiju kompanije Avon
Evolutivni proces je prirodan u životu brenda, a naročito u savremenom svetu koji se veoma brzo transformiše. Šta je inspirisalo Avon na tako veliku i odvažnu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.