Marko Herman pojačanje E-PR tima agencije Represent Communications

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012, 20:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Marko Herman pojačanje E-PR tima agencije Represent Communications

ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Bloger, novinar i suosnivač BlogOpena Marko Herman novi je član E-PR tima agencije Represent Communications... (KLJUČNE REČI: dr Borislav Miljanović; Weber Shandwick; internet komunikacije; komunikacijske strategije; online; onlajn; mediji; PR; public relations; odnosi sa javnošću; marketing; McCann Erickson Group; Meken Erikson Grupa; novi mediji; društvene mreže; socijalne mreže)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

EU: Potcenili smo moć društvenih mreža

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012

ADVERTISER-SERBIA.COM / Brisel - Evropska komisija priznala je da je potcenila moć društvenih mreža i da je iznenađena reakcijom javnosti i masovnim protestima protiv ACTA.. (KLJUČNE REČI: potpredsednik EK Maroš Šefčović; Anti-Counterfeiting Trade Agreement; zakoni; autorska prava; društvene...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Matić: Srbe plaši onlajn kupovina

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012

ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Zbog mnogih predrasuda i strahova, veliki broj građana još uvek ne koristi sve prednost onlajn šopinga, kaže državna sekretarka za Digitalnu agendu Jasna Matić..  (KLJUČNE REČI: PayPal; pejpal; kupovina putem interneta; e-trgovina; elektronsko tržište;...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.