Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012, 20:36 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Marko Herman pojačanje E-PR tima agencije Represent Communications
ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Bloger, novinar i suosnivač BlogOpena Marko Herman novi je član E-PR tima agencije Represent Communications... (KLJUČNE REČI: dr Borislav Miljanović; Weber Shandwick; internet komunikacije; komunikacijske strategije; online; onlajn; mediji; PR; public relations; odnosi sa javnošću; marketing; McCann Erickson Group; Meken Erikson Grupa; novi mediji; društvene mreže; socijalne mreže)>>>
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
EU: Potcenili smo moć društvenih mreža
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012
ADVERTISER-SERBIA.COM / Brisel - Evropska komisija priznala je da je potcenila moć društvenih mreža i da je iznenađena reakcijom javnosti i masovnim protestima protiv ACTA.. (KLJUČNE REČI: potpredsednik EK Maroš Šefčović; Anti-Counterfeiting Trade Agreement; zakoni; autorska prava; društvene...
Matić: Srbe plaši onlajn kupovina
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2012
ADVERTISER-SERBIA.COM / Beograd - Zbog mnogih predrasuda i strahova, veliki broj građana još uvek ne koristi sve prednost onlajn šopinga, kaže državna sekretarka za Digitalnu agendu Jasna Matić.. (KLJUČNE REČI: PayPal; pejpal; kupovina putem interneta; e-trgovina; elektronsko tržište;...