Izvor: Mondo, 03.Mar.2018, 14:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Lakost": Lemur, kornjača... umesto krokodila?!
Iznenađenje za sve ljubitelje čuvenih polo majica!
Francuski modnibrend "Lakost", u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), zamenio je logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
"Lakost" je predstavio deset novih motiva za svoje čuvene polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim "Lakost" majicama je na rubu izumiranja. >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo <<
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo je samo 1.775 polo majica jer je toliko preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.
Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.
Izvor: YouTube/BETC Paris
Pročitajte: Kako je nastao najpopularniji krokodil na svetu