Kampanja agencije McCann Beograd: I VRAPCI NA GRANI ZNAJU

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Jul.2015, 08:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja agencije McCann Beograd: I VRAPCI NA GRANI ZNAJU

Tržište bankarskih usluga u Srbiji iz godine u godinu se sve više razvija. U vrlo dinamičnoj privrednoj kategoriji sa velikom konkurencijom, izazov je komunicirati uslugu koja će privući nove korisnike

Zadatak je time izazovniji kada se radi o Raiffeisen banci, koja je privukla ogromnu pažnju kampanjom „Može“ i njenim nastavkom „Stvarno možemo“ koje je osmislila i realizovala agencija McCann Beograd.

Kreativci beogradskog McCann-a suočili su se sa time kada >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << su dobili zadatak da osmisle kampanju za keš kredit koji je podrazumevao, osim samih benefita ove usluge, relativno niske mesečne rate od 5 hiljada dinara za sumu od 250 hiljada dinara. Bilo je potrebno kreirati kampanju koja će zainteresovati i privući nove korisnike. Konkurencija se već oglašavala sa svojom ponudom, što je nagnalo kreativni tim da komunikaciju pomere u neočekivanom smeru.

Istraživanja su pokazala da je korisnicima bankarskih kredita najvažnija visina mesečne rate. Korišćenjem poznate izreke iz naroda i samo saznanje da više ponovljena informacija podiže svest ljudi, inspirisalo je kreativni tim da u komunikaciji toliko puta ponove iznos rate, da čak i „vrapci na grani znaju“ sve o novom Raiffeisen keš kreditu.

Posle ogromnog uspeha koje su imale kampanja „Može“ i „Stvarno možemo“, suočili smo se sa izazovom kako da osmislimo kampanju koja će potrošačima biti zanimljiva, duhovita, a opet drugačija od prethodnih kampanja. Ideja da kreiramo par vrabaca koji će na inovativan način komunicirati jednu bankarsku uslugu pokazala se kao odlična. Bilo je pravo zadovoljstvo raditi sa Ljupčetom i Bucom (imena vrabaca). Njihov živ duh i razigrana mašta bili su prava inspiracija… A njihova uloga u promovisanju kredita zapažena i nezaboravna.“ kaže Dubravka Petrović, Associate Creative Director agencije McCann Beograd koja je zajedno sa kolegama iz kreativnog tima radila na kreiranju i realizaciji nove kampanje za Raiffeisen banku.

Dinamičnim i brzim dijalogom između dva vrapca komunicira se ponuda. Vrapci, sada već popularni Ljupče i Buca, smešteni u različite okolnosti i prilike, na prozoru, u salonu nameštaja ili u žardinjeri ispred turističke agenicije, inovativno i duhovito razgovoraju i maštaju kako bi oni potrošili novac od kredita, na žurke sa lastama, provode na bazenu, ili nabacivanju novog perja kao paunovi da budu…

Dorćolski burazeri, lokalni ćoškaroši, heroji ulice, popularni i među pticama i među ljudima, njihovi karateri su različiti, jedan je punačak i inertan, drugi mlađi i poletan, što odražava dinamiku u njihovim stavovima dok komuniciraju sve benefite i svoje vrapčije planove kroz sve kanale komunikacije TVC, OOH, print… Omaž prethodnim uspešnim kampanjama postignut je korišćenjem neizostavnog „Može!“ u njihovoj komunikaciji. Vrhunac je postignut kroz otvaranje Facebook stranice, gde simpatični dživdžani komentarišu vrapčiji urban život, planove, razmenjuju ideje… čime je ostvaren poseban vid komunikacije sa korisnicima.

Postovi na Facebook strani: www.facebook.com/BucaiLjupce?fref=ts

Dobro jutro iz sojenice… Ne vraća mi se u civilizaciju.

A đe se vi kupate?

E, Buca me nagovorio da idemo na John Newman-a, kaže tamo su cice… Šta se mora, nije teško!

Svuda pođi, na Dorćol dođi. After Exit Festival party kod mene na trosedu.

PSSST! SPAVAMO. ZZZZZZ!

Bolje vrabac na grani, a još bolje vrapci u kafani

Bolje vrabac na grani nego vrabac u teretani

Osmišljavanje nove kampanje za keš kredite, nakon velikog uspeha koji je ostvarila kampanja “Može”, za nas je bio veliki izazov, posebno imajući u vidu da je konkurencija već bila prisutna u medijima sa dobro osmišljenim i zanimljivim kampanjama. Stoga, odlučili smo da napravimo zaokret u dosadašnjem načinu komunikacije i uvedemo nove, vesele i zabavne protagoniste – vrapce dživdžane koji su za kratko vreme prikupili simpatije javnosti i pomogli nam u ostvarivanju zapaženih rezultata u smislu povećanja prodaje i rasta ključnih parametara poznatosti brenda.“ kaže Katarina Gaborović Head of Marketing and PR Department Raiffeisen banke.

Kampanja je na fokus-grupama odlično ocenjena, kao inovativna, pamtljiva, originalna i simpatična. Potvrda toga je veliki odjek kampanje u javnosti, zadovoljstvo klijenata i, pre svega, veliki broj ljudi koji su posetili Raiffeisen banku i uzeli neki od kredita u ponudi.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.