Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Okt.2019, 12:38

Još tri dana do centralnog trgovačkog događaja u Srbiji

Još tri dana do centralnog trgovačkog događaja u Srbiji

Konferenciju je ove godine podržalo devet domaćih i stranih trgovačkih lanaca, među kojima su Delez Srbija, DIS, dm drogerie markt, DTL, Gomex, Lidl, Mercator, Super Vero i Univerexport.

Organizator poziva sve zainteresovane učesnike, koji još uvek nisu rezervisali mesto, da to učine što pre, s obzirom na to da je konferencija skoro rasprodata.

Podsećamo na ovogodišnje teme i govornike:

Analiza

– Perspektiva GfK Panela domaćinstva: >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Pregled stanja i analize domaćeg retail tržišta; Predrag Ćirović, managing director, GfK Belgrade

– Posledice četvrte industrijske revolucije na maloprodaju; Jean Jacques Vandenheede, futurolog i specijalista za trendove u ritejlu (ex viši konsultant, Nielsen), Belgija

– Tajno oružje pametnog poslovanja – machine learning u promocijama; Ivan Radić, direktor Službe za analitiku i CRM, mStart i Krešimir Ležaić, Senior Vice President of IT, Marcator

Inovacije

– Kompletan alat za unapređenje prodaje; Nemanja Mališić, (CEO) & Sonja Đurović (marketing manager), Intelisale

– Razvoj brendova: Da li brendovi imaju ograničeni potencijal?; Saša Ćirić, konsultant, NPD Consulting, Srbija

– Novi brendovi: razvoj i upravljanje; Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi

Maloprodaja u fokusu

– Trka sa podacima – ko će pre do potrošača? Ili kakve veze imaju svinjski but (bez kostiju) i nauka o podacima; Vera Lloyd Thomas, CEO KNF. an element of Alkemy član internacionalnog borda direktora Alkemy digital enabler

– Pogled vlasnika & izvršnog direktora; Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor, Veropoulos

– Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?; Jelena Knežević Vlahović, konsultant JKV Organization Development Consultancy, Srbija

Trendovi

– Razvoj trgovine u Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Albaniji i ex-YU regionu; Sebastian Rennack, viši ritejl analitičarLZ Retailytics (Lebensmittel Zeitung), Nemačka

– Alibaba i svet: Novi koncept maloprodaje stiže iz Kine; Ray Gaul, Senior Vice President, Retail Insights, Kantar, Velika Britanija

Kompletan program i prijave na stranici fmcg-summit.rs

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.