Istraživanje: Sexy scene u reklamama ne prodaju proizvod

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Avg.2015, 08:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Istraživanje: Sexy scene u reklamama ne prodaju proizvod

Najnovije američko istraživanje pokazuje da su reklame na kojima su prikazane scene seksa ili nasilja manje efikasne od ostalih

U studiji, objavljenoj u časopisu „Psychological Bulletin“, naučnici sa Univerziteta u Ohaju objašnjavaju da reklamne kampanje koje koriste ove strategije ne beleže dobre rezultate.

Bred Bušmen, profesor komunikacije i psihologije, objašnjava da reklame koje se zasnivaju na golitinji i nasilju skreću pažnju ljudi sa proizvoda koji promovišu.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Posmatrači obično pamte samo škakljive ili agresivne prikaze, ali ne i komercijalnu poruku. Vrlo često se i ne sećaju o kojem je proizvodu reč.

Tako reklamirani brendovi će biti brzo zaboravljeni, a njihovi proizvodi nepovoljnije ocenjeni i manje privlačni kupcima„, navodi Bušmen.

U istraživanju su analizirani rezultati pedesetak studija kojima je bilo obuhvaćeno više od 8.400 ispitanika.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.