Intervju: Vesna Beganović, Founder&CEO agencije Via Media

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Maj.2015, 09:22   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Intervju: Vesna Beganović, Founder&CEO agencije Via Media

U organizaciji marketing agencije Via Media, 12. juna 2015. godine, u Sarajevu, će se održati Branding konferencija na kojoj će učešće uzeti vrhunski predavači s renomiranim svetskim i regionalnim iskustvom

Vesna Beganović Founder&CEO agencije Via Media otkriva što nam je jedan od najvećih branding događaja u regionu ove godine pripremio.

Čije ime biste posebno izdvojili na Branding konferenciji?

– Branding konferencija je mesto okupljanja vrhunskih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << stručnjaka iz oblasti brandinga. Za ovu godinu svakako bih izdvojila Denise Lee Yohn koja je vodeće svetsko ime u građenju i pozicioniranju vrhunskih brandova. Autorka bestsellera i direktorica TEDx San Diego za Branding konferenciju je pripremila inspirativno i kreativno predavanje na temu “What Great Brands Do”. Zatim tu je i Marijana Prpić, predstavnica Google-a koja će govoriti o tome kako je internet promenio oblikovanje strategije i interakcije s brandom. Dolaze nam i Slaven Fischer, predsednik uprave BBDO Grupe Hrvatska, Sašo Pešev, New Moment New Ideas Makedonija, agencija koja je dobitnik “Kanskog titanium lava”, Vesna Vlašić Jusupović, McCann BiH, Dunja Ivanović, West Balkans Marketing Director at PepsiCo, Aljoša Bagola, partner i izvršni kreativni direktor Pristop Slovenija. Temu «Kako postati brand PR Star», vodiće Ljiljana Boljanović, direktorica jedne od najuspješnijih agencija za PR u Srbiji, Olaf&McAteer, ekskluzivog zastupnika Ketchum mreže u Srbiji. Za putovanja brandova u digitalnom prostoru i vremenu zadužen je Tai Chow Andrae, CTO online agencije S5/Aylo s iskustvom u radu sa agencijama Ogilvy, Leo Burnett i Lost Boys i brandovima Heineken, Giant Bicycles, Denso i Hyundai…

– Google sprema interesantna saznanja. Nešto iznutra, ono što ne znamo, a što bi nam moglo pomoći da na globalnom nivou pronađemo nove prilike za biznis. Mogućnosti kapitalizacije kvalitetnog video sadržaja i praćenja uspešnosti kampanja. Kako postati partner YouTube, početi zarađivati od relevantnih oglasa. Gde je mesto vašem brandu u sve razvijenijem digitalnom okruženju i odakle krenuti. Takođe, Slaven Fischer nakon višegodišnjeg istraživanja u oblasti oglašavanja prezentovaće naučni dokaz koliko su povezani kreativnost i efikasnost. Regionalni panel ”Storytelling – samo trend?”, govori o tome kako da interpretacija vašeg branda bude fokusirana na hvatanje pažnje publike, koju ćete voditi kroz interaktivan i prilagodljiv protok informacija, pričajući priču koja je korisna potrošačima.

U kojoj meri su se brandovi u bh. prilagodili digitalnoj eri?

– Samo 1% lokalnih brandova ima strategiju, kreira digitalni content, bavi se CEO optimizacijom, oko 3% ih komunicira konstantno na više digitalnih platformi, ali neplanirano i najviše koristeći Facebook i YouTube.

Često imate priliku da razgovarate sa biznismenima u bh. Kakva je njihova percepcija brandinga i kako oni gledaju na događaje poput Branding konferencije?

– Definitivno se stvara nova klima, stasale su pojedine bh. kompanije koje su izašle van granica zemlje. Konkurencija na drugim tržištima tera ih da rade na marketinškim principima što neminovno povlači za sobom aktivan rad na brandovima. Moram reći da domaće kompanije koje prate trendove snažno podržavaju Branding konferenciju. Najbolje što mogu da urade je da investiraju u znanje osoba koje upošljavaju.

Brending konferencija nudi mogućnost livestreaming-a. Hoće li studeni i ove godine imati taj “povlašćeni” status?

– Nakon uspešne četiri godine, saradnja sa se EFSA nastavlja, pripremamo novosti za studente EFSA, ali ono što mogu otkriti jeste da ćemo za studente drugih fakultete imati posebnu ponudu “50za50”. Za one koji istinski sebe vide u oblasti marketing komunikacija pronaćemo način da obezbedimo kotizacije.

Branding konferencija će se održati u Sarajevu, 12. juna, u Vijećnici, s početkom u 09:00 sati. Za više informacija o kotizacijama i programu saznajte na www.branding.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.