[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] SEÑOR: „Brand Refresh IT kompanije HSM“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2022, 10:35

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2021] SEÑOR: „Brand Refresh IT kompanije HSM“

IDEJA I NJENI EFEKTI. Windows 95 bi još i mogao da funkcioniše netaknut, ali za brending koji mu je vršnjak je to već malo teže. Ako poslovanje brenda živi u budućnosti, a vizuelni identitet u prošlosti, sadašnjost je super vreme za njegovo osveženje.

HSM je porodična IT kompanija i vodeći regionalni igrač sa 30 godina iskustva u implementiranju digitalnih poslovnih rešenja. HSM-ovci ne samo da se bave uvođenjem novog hardvera i softvera, već svojim inicijativama >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << klijentima pomažu da poboljšaju i osavremene poslovanje — a sada je došao red da agencija Señor to isto uradi za njih. Cilj novog brendinga je predstaviti modernizovanu kompaniju, kvalitetnu uslugu i ljudski touch motivisanih zaposlenih koji sve to zajedno pokreće.

Rebranding je dosta toga doneo u priču, a nešto je i odneo — dosadašnje ime HSM informatika skraćeno je na prepoznatljivi HSM čija skraćenica predstavlja samu bit branda — Human sense moves technology and business. Ovaj je slogan ujedno i malo priznanje ljudskom faktoru kao pokretaču cele kompanije, a i tehnologije i biznisa klijenata koji se najviše oseća u HSM-ovoj ulozi iskusnog i pristupačnog savetnika za digitalna rešenja.

Šta predstavlja novi vizualni identitet? Kako su HSM-ova rešenja zapravo početni impuls talasa koji pokreće poslovanje njegovih klijenata prema napred, Señorovci su za osnovni element novog vizualnog identiteta upotrijebili upravo — impuls. Osim što HSM pokreće promene, kombinovanjem analognih impulsa koje stvara čovek i onih digitalnih koje stvara uređaj dobija se potpuni prikaz njihovog pristupa poslovanju.

Uticaj impulsa kao osnovnog oblika vidljiv je u samom logotipu, tretmanu naslova koji prati valovitu liniju impulsa te linijskom uzorku na raznim materijalima koji su zadržali HSM-ove originalne boje, a uticaj ljudskog faktora kao pokretača celog rebrendinga pogledajte u nastavku.

PROJEKTNI TIM.

SEÑOR

Vanja Blumenšajn ~ Vrlo kreativni direktor, copywriter

Jurica Ćorluka ~ Head of creative, copywriter

Vanja Luetić ~ Senior copywriter

Lucija Drača ~ Junior copywriterica

Tomislav Fabijanić ~ Head of design

Mišel Kovačić ~ Dizajner

Iva Kaligarić ~ Strateška direktorica

Irena Golubiček ~ Specijalistica za branding

Danijela Maričević ~ Head of account

Ana Ključević ~ Account managerica

HSM

Jelena Jelinić ~ Direktorica ljudskih potencijala i marketinga

Ana Šutić Renić ~ V.d. direktorice marketinga

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Señor

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.