Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Maj.2015, 10:38 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Grad Sarajevo pokrovitelj Branding konferencije
«Poučeni vrlo pozitivnim iskustvom održavanja dosadašnjih Branding konferencija, mi ćemo s ponosom biti deo ovog događaja», kazao je gradonačelnik Grada Sarajeva prof. dr Ivo Komšić
U modernim trendovima intenzivne globalizacije, brzih promena u svetu komunikacija i kretanja tržišta, branding će u nadolazećem periodu postati jedna od značajnijih investicija naše zemlje, a naročito njenog glavnog grada.
Prvi korak ka izgradnji strateških projekata brandiranja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je svakako edukacija, a Branding konferencija se pokazala kao značajan edukativni događaj za podršku, unapređenje i razvoj brandinga u našoj zemlji. Napore organizatora da realizuje ovaj zahtevan događaj podržava Grad Sarajevo i gradonačelnik prof. dr Ivo Komšić, koji su pružili značajnu podršku u organizaciji najvećeg strukovnog događaja u BiH.
Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj uticaj na lokalno ali i regionalno tržište. Tako je prošlogodišnju konferenciju posetilo 341 učesnik iz 11 zemalja (Austria, BiH, Hrvatska, Nemačka, Grčka, Makedonija, Crna Gora, Engleska, Slovenija, Srbija, Turska) uz objave i reportaže u 63 medija iz celog regiona.
Branding konferencija će se održati 12. juna, u sarajevskoj Vijećnici, s početkom u 9:00 sati.
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji, načinu učestvovanja, kao i celokupan program možete potražiti na web stranici www.branding.ba.
***
Branding konferencija je jedini strukovni događaj koji se organizuje u Bosni i Hercegovini, a okuplja eksperte specijalizovanih znanja u oblasti brandinga. Prva Branding konferencija održana je 2011. godine sa ciljem podizanja svesti lokalnih preduzetnika i brand menadžera o važnosti marketinga te ulozi branda u strateškom razvoju kompanije.
Branding konferenciju donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organizuju se zanimljive radionice i panel diskusije, inspiriše kreativnu energiju i podstiče networking.
Prethodne Konferencije okupile su regionalne i svetske marketing stručnjake koji su govorili o svemu onome što nam budućnost donosi kada su u pitanju marketinške strategije, nova tržišta, promene u okruženju.
Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj uticaj na lokalno ali i regionalno tržište koju u proseku poseti 341 učesnik iz 11 zemalja uz objave i reportaže u više od 60 medija.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...