Golden Drum Adriatic nagrada za kampanju #Neželjena

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Okt.2018, 09:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Golden Drum Adriatic nagrada za kampanju #Neželjena

Ovogodišnji uspeh na Golden Drum festivalu je još jedna međunarodna potvrda kvaliteta našeg rada i timova agencija. Zahvalan sam partnerima na poverenju i čestitam im na osvojenim nagradama na ovom festivalu, kao i na svim festivalima do sada. Ponosni smo što smo po peti put po redu proglašeni za najbolju agencijsku mrežu,“ rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

Sa 175 bodova, McCann Worldgroup je osvojio GoldenNet nagradu čime je proglašen agencijskom mrežom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << godine. Međunarodni žiri u konkurenciji od 1200 prijavljenih radova iz 28 zemalja nagradio je kampanju „Neželjena” realizovanu u saradnji sa Centrom za ženska prava iz Podgorice sa dva zlatna i jednim srebrnim priznanjem. Na listi finalista našla se i kampanja “The Red Thread” realizovana za kompaniju Coca – Cola.

Prva međunarodna nagrada za agenciju iz Crne Gore predstavlja izuzetno priznanje. Sandra Vujović Creative Lead agencije McCann Podgorica tim povodom izjavila je: „Za naš mali tim iz Podgorice, nagrade na Golden Drum-u nose posebnu težinu. Po prvi put je jedna marketing agencija iz Crne Gore nagrađena priznanjima ove veličine i značaja. Saradnja koju smo ostvarili sa kolegama iz McCann Beograd i NVO Centar za ženska prava na kampanji #Neželjena, odličan je primjer kako važne teme mogu za tren da okupe ljude oko velikog cilja, a dobre ideje dovedu do značajnih promjena u društvu. To nas sve čini jako ponosnima.“

Maja Raičević iz NVO Centra za ženska prava izjavila je povodom nagrade: „#Neželjena je najmanje priča o selektivnim abortusima, a mnogo više priča o jednakosti, budućnosti, slobodi. To nije priča samo Crne Gore, ona je univerzalna i zato treba da putuje dalje u svijet. Ovo je način da to postignemo i zato smo veoma zahvalne na podršci koju ste joj pružili dodijelivši nam ove nagrade.“

Već treću godinu za redom, agencija McCann Beograd na festivalu Golden Drum beleži uspeh za kampanje koje daju rezultate, primećene su u društvu i odlikuju se inovativnim vidovima oglašavanja. Kampanje su rezultat integrisanog pristupa i realizovane su u saradnji sa agencijama UM Podgorica za projekat #Neželjena i UM Beograd za projekat “The ReadThread”.

Veoma smo ponosni na našu saradnju sa kolegama iz agencije McCann Podgorica. Ovo je nagrada za hrabrost da se pokrenu važne teme u društvu i dokaz da naša industrija zaista može i treba da bude aktivno uključena u stvaranje sveta u kome želimo da živimo. Za nas je ovaj festival bitan dodatno i zbog uspeha još jedne kampanje koja je pomerila granice standardnog. Projekat “The ReadThread” je finalista u kategoriji OOH.” izjavila je Jana Savić Rastovac, Creative Director agencije McCann Beograd.



Festival Golden Drum jedan je od najvažnijih internacionalnih festivala oglašavanja na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadeset peti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.