Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Avg.2025, 16:09

Fenomen tihog luksuza i lažnog bogatstva

Sve je više audiovizuelnih sadržaja, bilo da je reč o kratkim formatima na društvenim mrežama, prikazima na ekranima ili filmovima i serijama, a klasičan plasman proizvoda sve češće zamenjuju suptilni načini pripovedanja kroz brendove. Identitet se gradi kroz odeću koju neko nosi, prostore u kojima boravi i situacije u kojima se nalazi.
O tihom luksuzu i trendovima na crvenim tepisima govoriće se na ovogodišnjem Weekendu.18, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. septembra. Među brojnim predavanjima nalazi se i panel diskusija „LUX ON AIR: Red carpet kultura“ koja će se baviti najvrednijom valutom današnjice – pažnjom. Panel će okupiti vrhunske stručnjake iz oblasti oglašavanja, luksuznog...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Fenomen tihog luksuza i lažnog bogatstva

Izvor: Kamatica.com, 08.Avg.2025, 17:30

Luksuz više nije rezervisan samo za odabrane. On je postao ključni narativ savremenog oglašavanja, dominantan estetski kod festivala, nezaobilazna vrednost brendova, a u svetu filma – lik za sebe..

Nastavak na Kamatica.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.