
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Okt.2022, 11:08
Facebook najavljuje povlačenje „Instant članaka“
Instant članci su izdavačima trebali da pruže zanimljiviji način za predstavljanje svojih članaka na Facebook-u pomažući im da povećaju angažman čitalaca unutar aplikacije. Facebook je u tom scenariju izdavačima trebao da služi kao dodatak njihovim glavnim stranicama.
Ali vremenom je izgradnja odnosa s izdavačima postala manji prioritet jer se Meta sve više orijentisao prema video sadržaju.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg nedavno je primetio da gledanje videa čini 50% vremena provedenog na Facebook-u, dok je Reels najbrže rastući format sadržaja na Facebooku i Instagramu prema čemu je jasno da video sadržaj postaje najprivlačniji format sadržaja.
“Trenutno manje od 3% onoga što ljudi širom sveta vide na Facebookovom Feedu su postovi sa linkovima na novinske članke. I kao što smo rekli ranije ove godine, kao kompaniji nema smisla preterano ulagati u oblasti koja nisu u skladu sa preferencijama korisnika.”, prenosi Axios.
Izvor: bug.hr
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Facebook najavljuje gašenje funkcije koja postoji od 2015. godine
Izvor: B92, 17.Okt.2022
Facebook nastavlja da daje sve veću prednost zabavnom video sadržaju po uzoru na TikTok, uz najavu da će u aprilu sledeće godine povući karakteristiku "Instant članaka" koju je uveo 2015. godine.