
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2025, 12:11
Cannes Lions 2025, 1. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada
Kampanja „One Second Ads„, kreirana za Budweiser od strane agencije Africa Creative DDB, São Paulo je osvojila Radio & Audio Grand Prix
Print & Publishing Grand Prix je osvojio lanac supermarketa Penny, za dizajn ambalaže na kojem ističe samo cenu „Price Packs“ koju je kreirala agencija Serviceplan Group.
U kategoriji Outdoor, dodeljene su dve Grand Prix nagrade:
– KitKat za kampanju „Phone Break“ kroz seriju OOH radova – ‘Crowd’, ‘Public Transport’, ‘Street’, koje je kreirala agencija VML, Prague...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.