Cannes Lions 2024, 5. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2024, 19:47

Cannes Lions 2024, 5. dan: Dobitnici Grand Prix nagrada

U kategoriji Film dodeljene su dve Grand Prix nagrade – kampanja „WoMen’s Football“ za Orange, koju je kreirala agencija Marcel Paris, koja je osvojila Grand Prix i u kategoriji Entertainment for Sport Lions; a dugi je dodeljen Sydney Opera House za kampanju „ Play it Safe“ koju je kreirala agencija aThe Monkeys

Grand Prix Glass: The Lions for Change je dodeljen kampanji Transition Body Lotion, za Unilever >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << , koji je nastao u saradnji sa agencijom Ogilvy Singapore.

Grand Prix for Good je pripao seriji videa The First Speech, koji je kreiran za Reporters Without Borders od strane agencije INNOCEAN Berlin.

Kampanja Cars to Work za Renault koju je kreirala agencija Publicis Conseil, je oscojila Grand Prix u kategoriji Sustainable Development Goals , pored Grand Prix nagrade u kategoriji Creative Commerce

Titanium Grand Prix je osvojio projekat „All the Ads“ za DoorDash kreiran od strane agencije Wieden+Kennedy Portland.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.