Black’n’Easy Amsterdam Trip finalista konkursa IAB MIXX AWARDS

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Dec.2016, 11:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Black’n’Easy Amsterdam Trip finalista konkursa IAB MIXX AWARDS

Black’n’Easy Amsterdam trip, kampanja na medijima nove generacije, finalista je kategorije The Best Social Media Campaign i kao takva reprezentuje najbolju upotrebu društvenih mreža kao savremene medijske platforme u regionu

IAB MIXX AWARDS, prestižno svetsko takmičenje iz oblasti digitalnog marketinga, od ove godine prepoznaje i nagrađuje najbolje radove marketinške prakse u Srbiji i regionu. Radovi koji su po ocenama žirija ušli u finale svake kategorije potvrđuju kvalitet >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i služe da edukuju i inspirišu sve učesnike na tržištu.

Ovaj jedinstveni online nagradni konkurs, sproveden je isključivo na digitalnim medijima i organizovan u želji da se oko kafe nove generacije okupe mladi ljudi koji vole tursku kafu, ali nemaju vremena za njenu tradicionalnu pripremu. Black’n’Easy fanovi iz celog regiona pokazali su da vode dinamičan život, čije trenutke rado dele sa prijateljima na društvenim mrežama. Iz tog razloga, dobili su zanimljiv zadatak i u periodu trajanja digitalnog konkursa Amsterdam Trip, smišljali su drugačije i neobične situacije uživanja u Black’n’Easy kafi.

Do kraja konkursa generisano je na stotine autentičnih ideja na Internet platformi Black’n’Easy Amsterdam Trip a najbolje od njih, Black’n’Easy je nagradno poveo u zajedničku avanturu koja ne poznaje granice – u druženju i optimizmu koji se šire svuda gde se pije Black’n’Easy kafa, udružio je najkreativnije učesnike i njihove prijatelje iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Kvalitetan sadržaj korisnika i inovativne ideje koje uvek donosi kafa nove generacije nisu ostale bez rezultata. Zabeležen je veliki rast kafene društvene zajednice od čak 73.725 fanova na Black’n’Easy facebook stranici, prijavljeno je preko 600 radova za koje je glasalo 37.886 fanova, dok su celu medijsku kampanju pratili natprosečni rezultati tokom i nakon završetka digitalnog konkursa.

Navedeni uspeh i zadovoljstvo pratilaca na društvenim mrežama, plasirali su Black’n’Easy Amsterdam Trip konkurs u samo finale jedinog globalnog marketinškog takmičenja u zemlji i regionu, i inspirisali na nastavak Black’n’Easy avantura za ljubitelje kafe nove generacije.

Amsterdam trip radovi www.blackneasy.com/galerija

Follow Insta

Like Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.