Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Sep.2018, 11:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Alibaba u Srbiji do kraja godine
Na sastanku u sedištu te kompanije sa potpredsednicom Alibabe Helen Hu i kompanijskim timom za Evropu dogovoreno je da se do kraja godine finaliziraju svi planovi čiji je krajnji cilj plasiranje platforme za elektronsko plaćanje Alipej (Alipay) na srpsko tržište, a da se na tržištu Kine promoviše turistička ponuda Srbije.
Kako se očekuje Alibabina platforma Fligy doprinela bi u značajnoj meri promociji Srbije kao destinacije ali i olakšala brojnim turistima iz Kine dolazak >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u Srbiju.
Ta platforma kineskog giganta u oblasti digitalne ekonomije posebno je važna zbog činjenice da je broj kineskih turista u odnosu na 2016. godinu porastao za 180.8% dok je samo u prvoj polovini ove godine taj porast bio, u odnosu isti period prošle godine, 97.4%.
Izvor: mtt.gov.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...